Ordin Deplasare BiroCo A5 F/V 100 File
Ordinul de deplasare este formularul care justifica deplasarea in interes de serviciu a unei persoane, intr-o alta localitate.
Ordin Deplasare BiroCo A5 F/V 100 File
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://ctcprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor CTC Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Ordin Deplasare BiroCo A5 F/V 100 File
Ai o întrebare?
Ordin de deplasare (delegatie) A5 , 100 file/carnet, tipar FV, offset Carnetele sunt capsate pentru o siguranta sporita,acestea fiind prevazute cu perfor la cotor pentru o rupere mai usoara. Hartia este de o calitate superioara. Tabelurile sunt construite pe baza legislatiei conform cerintelor.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Portrait |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A5 (148 x 210 mm) |
Tipar | Fata verso |
Producator | BiroCo |
Based on 0 reviews
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Related Products
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a persoanei din evidenţă
Fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta are drept scop instruirea angajatiilor in vederea prevenirii si reducerii efectelor negative ale situatiilor de urgenta intervenite la locul de munca.
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Document contabil obligatoriu in care angajatii se vor semna la inceputul si sfarsitul activitatii, documentul detine informatii cu privire la orele suplimentare, orele de noapte, concedii de odihna si concedii de boala, accidente de munca, concediu maternal si invoiri, concediu neplatit sau absente nemotivate.
Adeverinta medicala este documentul emis de medicul specialist care atesta starea de sanatate a unei persoane, stabilita in urma unui examen medical.
Factura fiscala pentru intreprinderile neplatitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A5 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura dictando
Foaia colectiva de prezenta pentru pontarea zilnica a angajatilor la locul de munca, orele suplimentare, orele de noapte.
Avizul este singurul act financiar-contabil care se completeaza in situatiile in care nu se emite factura. Un aviz de insotire a marfii se intocmeste in 2 sau mai multe exemplare, de catre firmele care nu pot intocmi facturi in momentul livrarii produselor sau a altor bunuri materiale.
Fisa de cont pentru operatiuni diverse este un document contabil utilizat de firmele ce tin contabilitate analitica sau inregistrare contabila maestru-sah simplificat.
Reviews
There are no reviews yet.