Cutie Arhivare, din Carton Ondulat, 10 cm, BiroCO
- cutie de arhivare cu cotor de 10 cm
- personalizat BiroCo
Cutie Arhivare, din Carton Ondulat, 10 cm, BiroCO
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://ctcprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor CTC Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Cutie Arhivare, din Carton Ondulat, 10 cm, BiroCO
Ai o întrebare?
- Este una dintre cele mai simple, putin costisitoare si eficiente solutii de arhivare a documentelor utilizate rar
- Ideale pentru arhivarea documentelor legate cu alonja de mare capacitate
- Constructie stabila cu pereti laterali dubli
- Container de mare capacitate
- Asamblare usoara, urmarind intructiunile afisate pe cutie
- Pentru documente A4 si foolscap, dosare A4
- Dimensiuni ideale pentru etajere si rafturi de arhiva, cutia putand fi pozitionata vertical sau orizontal
- Fabricate din carton ondulat 100% reciclat, 100% reciclabile
- Dimensiuni: 250 x 100 x 352 mm
- Culoare: alb
Culoare | Alb |
---|---|
Material | Carton ondulat |
Dimensiune | 250 x 100 x 352 mm |
Cotor | 10 cm |
Producator | BiroCo |
Based on 0 reviews
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Related Products
Bonul de consum este documentul de eliberare a magaziei de materiale si justifica scaderea din gestiune.
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 100 file tiparite fata verso.
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Document contabil obligatoriu in care angajatii se vor semna la inceputul si sfarsitul activitatii, documentul detine informatii cu privire la orele suplimentare, orele de noapte, concedii de odihna si concedii de boala, accidente de munca, concediu maternal si invoiri, concediu neplatit sau absente nemotivate.
Factura fiscala pentru intreprinderile platitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A4 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura aritmetica
- bloc Notes A5 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura aritmetica
Fisa de cont pentru operatiuni diverse este un document contabil utilizat de firmele ce tin contabilitate analitica sau inregistrare contabila maestru-sah simplificat.
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 50 file tiparite fata verso.
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
Reviews
There are no reviews yet.