Contractare servicii
Pentru plasarea unei comenzi, trebuie să fiți autentificat în cont. Pentru crearea contului, regăsiți mai jos toți pașii pe care trebuie să îi parcurgeți:
I. Descărcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele patru documente atașate mai jos (Acord Parteneriat, Anexa GDPR, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare). După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de dvs.
II. Contractare Servicii
După ce ați completat și semnat documentele, acestea trebuie trimise pe adresa de mail office@coraprint.ro. Documentele trimise vor fi preluate și verificate de colegii noștri. După verificare, veți primi pe adresa de email, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare în cont (Username și Parola). Aveți posibilitatea de a vă crea o nouă parolă dacă doriți.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, acestea trebuie încărcate în formularul de mai jos. Completați formularul și încărcați documentele în secțiunea “Trage și plasează documentele aici”. După ce le încărcăcați, apăsați butonul “Trimite Documentele”. Documentele trimise vor fi preluate și verificate de colegii noștri. După verificare, veți primi pe adresa de email, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare în cont (Username și Parola). Aveți posibilitatea de a vă crea o nouă parolă dacă doriți.