Dispozitie De Plata BiroCO A6 100 File
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
Dispozitie De Plata BiroCO A6 100 File
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://ctcprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor CTC Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Dispozitie De Plata BiroCO A6 100 File
Ai o întrebare?
Dispoziția de plată este varianta formularului Dispoziția de plată / încasare către casierie folosită atunci cand se achită anumite sume cu numerar din casierie. Printre acestea enumerăm:
– avansuri aprobate pentru cheltuieli de deplasare;
– diferenţa de încasat de către titularul de avans, atunci cand justifică sume mai mari decât avansul primit;
– avansuri pentru procurare de materiale.
Deasemenea, acest formular justifică înregistrarea în Registrul de casă și respectiv în contabilitate, pentru plățile în numerar efectuate fără alt document justificativ ca de exemplu statul de salarii sau lista de avans chenzinal.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Landscape |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A6 (105 x 148 mm) |
Tipar | Fata verso |
Producator | BiroCo |
Based on 0 reviews
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Related Products
Foaie de parcurs pentru autovehiculele care transporta marfuri in traficul international este un document ce se completeaza in cazul transportului de marfa pe rutele internationale.
Adeverinta medicala este documentul emis de medicul specialist care atesta starea de sanatate a unei persoane, stabilita in urma unui examen medical.
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
- cub alb cu suport
- foi volante infoliate
- 700 buc
Fisa de magazie este un document contabil ce tine evidenta intrarilor, iesirilor si stocurilor de marfa dintr-o magazie. Document disponibil cu tipar pe ambele parti ale filei.
Documentul tipizat Fisa activitati zilnice autovehicule este utilizat ca si raport privind evidenta, analiza si controlul activitatii autovehiculelor firmei, informatii cu privire la alimentarea cu combustibil si ulei a autovehicului, ora de plecare si ora de sosire, persoana care a condus si numarul de kilometrii parcursi.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a persoanei din evidenţă
Foaia colectiva de prezenta pentru pontarea zilnica a angajatilor la locul de munca, orele suplimentare, orele de noapte.
Dosarul medical cuprinde: examenul medical la angajarea in munca, examenul medical de adaptare al noilor angajati, control medical periodic, examen medical la reluarea muncii.
Bonul de marcaj este folosit in restaurante, baruri de catre ospatari pentru preluarea comenzilor.
- cutie de arhivare cu cotor de 10 cm
- personalizat BiroCo
Bonul de consum este documentul de eliberare a magaziei de materiale si justifica scaderea din gestiune.
Reviews
There are no reviews yet.