Lista Inventariere BiroCO A4 Vertical F/V

Servește ca document pentru inventarierea materiei prima si a produselor de stoc.
Lista Inventariere BiroCO A4 Vertical F/V
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://ctcprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor CTC Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Lista Inventariere BiroCO A4 Vertical F/V
Ai o întrebare?
Caracteristici:
– format lista A4;
– dimensiune 210x297mm;
– 100 file/bloc;
– coperta din hartie;
– tipar vertical;
– hartie offset 60 gr/mp;
– xoperta Carton 100 gr/mp;
– culoare alb.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Portrait |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A4 (210 x 297 mm) |
Tipar | Fata verso |
Producator | BiroCo |
Bazat pe 0 recenzii
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Produse Recomandate
Fisa individuala de instructaj in domeniul situatiilor de urgenta are drept scop instruirea angajatiilor in vederea prevenirii si reducerii efectelor negative ale situatiilor de urgenta intervenite la locul de munca.
Documentul tipizat Fisa activitati zilnice autovehicule este utilizat ca si raport privind evidenta, analiza si controlul activitatii autovehiculelor firmei, informatii cu privire la alimentarea cu combustibil si ulei a autovehicului, ora de plecare si ora de sosire, persoana care a condus si numarul de kilometrii parcursi.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura dictando
- Dosar BiroCo tip plic
- culoare: alb
- gramaj: 230g
- Pastrarea documentelor in dosar se face datorita clapelor din interior
Dosarul medical cuprinde: examenul medical la angajarea in munca, examenul medical de adaptare al noilor angajati, control medical periodic, examen medical la reluarea muncii.
- bloc Notes A5 BiroCO
- 50 file
- spiralat
- liniatura aritmetica
- cub alb cu suport
- foi volante infoliate
- 700 buc
- cutie de arhivare cu cotor de 15cm
- personalizat BiroCo
Tipul de document utilizat pentru completarea normelor de protectie si securitate in munca pentru angajatii unei companii este carnetul de protectie a muncii. Are un format A5 si 8 file. Printarea este in limba romana, cu albastru, fata/verso. Hartia utilizata este de 50-55 g
Factura fiscala pentru intreprinderile neplatitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A5 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
Condica de prezenta, document disponibil in bloc de 50 file tiparite fata verso.
Recenzii
Nu există recenzii încă.