Lista Inventariere BiroCO A4 Vertical F/V
Servește ca document pentru inventarierea materiei prima si a produselor de stoc.
Lista Inventariere BiroCO A4 Vertical F/V
Solicită Apel
- Cum comand?
Cum comand?
Pentru plasarea unei comenzi pe https://ctcprint.ro e necesar să dețineți un cont de client, în urma închierii unui contract cadru de colaborare. Pentru asta e nevoie să urmați pașii de mai jos:
I. Descarcarea documentelor
Primul lucru pe care trebuie să îl faceți este să descărcați cele trei documente Acord Parteneriat, Contract Colaborare, Certificat de Înregistrare pe care le puteți descărca din pagina Contractare Servicii – Acceseaza pagina.
După ce ați descărcat documentele, acestea trebuie completate și semnate de către dumneavoastra.
II. Trimite documentele
După ce ați completat și semnat documentele, trebuie să completați formularul disponibil în partea de jos a paginii Contractare Servicii, împreună cu documentele descărcate anterior, completate și semnate.
După ce ați trimis documentele, acestea vor fi verificate de colegii nostri, după care veți primi pe adresa de email înregistrată, o notificare cu activarea contului dvs. unde regăsiți datele de accesare a contului din platformă (Username și Parola).
Pentru a parcuge toți pașii de mai sus și contractarea serviciilor CTC Print, accesează pagina Contractare Servicii.
- Ai o întrebare?
Lista Inventariere BiroCO A4 Vertical F/V
Ai o întrebare?
Caracteristici:
– format lista A4;
– dimensiune 210x297mm;
– 100 file/bloc;
– coperta din hartie;
– tipar vertical;
– hartie offset 60 gr/mp;
– xoperta Carton 100 gr/mp;
– culoare alb.
Coperta | Carton offset 100g |
---|---|
Numar file | 100 file |
Orientare pagina | Portrait |
Mod de ambalare | 100 file/bloc |
Format | A4 (210 x 297 mm) |
Tipar | Fata verso |
Producator | BiroCo |
Based on 0 reviews
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
|
|
0% |
Related Products
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a copilului.
Caracteristici:
Dispozitia de plata este un document ce se intocmeste de serviciul financiar-contabil si este folosit in vederea achitarii unor sume de bani, ca de exemplu cheltuieli de deplasare, sau pentru incasarea unor sume de bani ce nu reprezinta venituri din activitatiile de exploatare a firmei.
Factura fiscala pentru intreprinderile platitoare de Taxa pe Valoarea Adaugata, formularul este tiparit in format A4 in 3 exemplare: alb, roz, verde.
Documentul tipizat Fisa activitati zilnice autovehicule este utilizat ca si raport privind evidenta, analiza si controlul activitatii autovehiculelor firmei, informatii cu privire la alimentarea cu combustibil si ulei a autovehicului, ora de plecare si ora de sosire, persoana care a condus si numarul de kilometrii parcursi.
- registru cu coperti din carton
- plastifiat
- format A4
- liniatura aritmetica
- cutie de arhivare cu cotor de 20cm
- personalizat BiroCo
Fisa de aptitudini reprezinta obligatia legislativa a angajatorului in ceea ce priveste consemnarea rezultatelor controlului medical efectuat de catre angajat (la angajare, periodic, etc…).
Fisa de magazie este un document contabil ce tine evidenta intrarilor, iesirilor si stocurilor de marfa dintr-o magazie. Document disponibil cu tipar pe ambele parti ale filei.
Serveşte la cunoaşterea şi urmărirea, de către medicul de familie şi de către medicul din unităţile medicale de specialitate ambulatorii, a evoluţiei stării de sănătate a persoanei din evidenţă
- cutie de arhivare cu cotor de 10 cm
- personalizat BiroCo
Dosarul medical cuprinde: examenul medical la angajarea in munca, examenul medical de adaptare al noilor angajati, control medical periodic, examen medical la reluarea muncii.
Reviews
There are no reviews yet.